Kako vam lahko pomagamo?
Splošno
Izdelki iz spletne trgovine so na voljo tudi v naših fizičnih poslovalnicah, vendar ne v vseh in ne vedno. Zalogo izdelkov preverite tako, da odprete izdelek, ki vas zanima in kliknete na zavihek "Izdelek je na voljo v naslednjih prodajalnah" (pod Dodaj v košarico).
Seveda. Pomagali vam bodo farmacevtski tehniki iz naših poslovalnic. Vprašanje jim lahko postavite preko obrazca ali pokličete na 031 510 300.
Uporabniški račun
Če ste registrirani, si lahko določene izdelke shranite med priljubljene. Tako jih boste naslednjič ob ponovnem nakupu lažje in hitreje našli. Prednost registracije je tudi to, da si lahko ogledujete svoja pretekla naročila in shranite podatke za dostavo.
Postopek naročila
Za vse težave nam pišite na spletna.trgovina@sanolabor.si in z veseljem vam bomo pomagali.
Pri dostavi v Slovenijo lahko izberete plačilo po povzetju, predračunu ali s kreditno kartico (Visa, Mastercard, Maestro, BA). Pri dostavi v tujino pa je na voljo le plačilo s kreditno kartico preko varnega plačilnega sistema Bankart.
Dostava je možna samo na Hrvaško. Strošek pošiljanja znaša 7,3€.
Vračilo blaga
Seveda. Nepoškodovan izdelek lahko vrnete v kateri koli prodajalni Sanolabor ali pa ga pošljete na spodnji naslov, skupaj s kopijo originalnega računa ali drugim dokazilom (npr. bančni izpisek), s katerega sva razvidna datum in čas nakupa. Priložite tudi izpolnjen obrazec. Rok za vračilo je 14 dni od prejema izdelka.
"Za spletno trgovino"
Prodajalna Sanolabor
Leskoškova ulica 4
1000 Ljubljana